Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014

Προσευχή στην Μεγάλη Μητέρα Θεά


Εδώ θα ήθελα σας δώσω την αγαπημένη μου προσωπική προσευχή προς την Μεγάλη Μητέρα Θεά.
Εύχομαι να σας αρέσει και να την χρησιμοποιείτε κι εσείς, ανεξάρτητα από τον Θεό που πιστεύετε.
Ούτως ή άλλως, αυτά που ζητά η συγκεκριμένη προσευχή είναι στην ουσία αυτά που μας κάνουν Καλούς Ανθρώπους...
Και αυτό είναι τελικά το ζητούμενο

"Μεγάλη Μητέρα Θεά, αυτά ζητώ από Εσένα.
....Ευλόγησε τα πόδια μου να περπατούν μόνο στο Ιερό σου Μονοπάτι και να βαδίζουν μόνο σε Δρόμους του Φωτός.

....Ευλόγησε την καρδιά μου και βοήθησέ την να αγαπά χωρίς περιορισμούς όλα τα ζωντανά όντα σου.

....Ευλόγησε τα μάτια μου για να βλέπουν πάντα τα καθημερινά σου θαύματα, να σε βλέπω καθημερινά σε όλες σου τις μεταμφιέσεις, να βλέπω και αυτά που δεν είναι ορατά και όλες οι Αλήθειες να παρουσιάζονται μπροστά μου.

....Ευλόγησε τα αυτιά μου να ακούνε πάντα την Φωνή σου σε όποια μορφή κι αν είναι.

....Ευλόγησε τα χέρια μου να κάνουν πάντα καλό και να προσφέρουν απλόχερα τις ενέργειές και τους καρπούς σου σε κάθε ζωντανό ον.

....Ευλόγησε το μυαλό μου να είναι πάντα ανοιχτό σε σένα και να μην σκεφτεί ποτέ κακό για άλλο ζωντανό ον.

....Βοήθησε με να θυμάμαι πάντα πως όλες μου οι πράξεις επιστρέφουν πίσω σε μένα τρεις φορές πιο δυνατές.

....Βοήθησέ με να θυμάμαι πάντα ότι δουλεύεις και ενεργείς μέσα από Μένα...."

Blessed Be!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου