Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014

Σαμανικό Τελετουργικό για Ψυχική Προστασία και Εξαγνισμό

Το τελετουργικό αυτό είναι καλό να το κάνετε σε περιόδους που νιώθετε ανεξήγητους φόβους, που νιώθετε ότι απειλήστε από κάτι ή που γενικώς κάτι μέσα σας είναι ταραγμένο και δεν νιώθετε άνετα. Η καλύτερη ώρα για να το τελέσετε είναι λίγο πριν πέσετε για ύπνο.

Θα χρειαστείτε : Ένα smudge stick, ένα πιατάκι πέτρινο ή ένα δοχείο που να μπορείτε να τοποθετήσετε το smudge stick και έναν ακατέργαστο χαλαζία.

1. Ανάψτε το smudge stick σας στην στρογγυλεμένη άκρη του και περάστε με τον καπνό όλο σας το σώμα και τον κρύσταλλο. Τοποθετήστε το πάνω στο δοχείο και αφήστε το να καπνίζει.

2. Τοποθετήστε τον χαλαζία δίπλα στο κρεβάτι σας και πολύ κοντά σε εσάς για να μπορέσει να απορροφήσει όλη την αρνητική σας ενέργεια και να σας δώσει την δύναμη και το Φως που χρειάζεστε.

3. Καθήστε ήρεμα μπροστά από τον χαλαζία και το smudge stick και συγκεντρωθείτε στον σκοπό σας. Σκεφτείτε τα συναισθήματά σας αυτή τη περίοδο, τους φόβους σας, και ότι σας απασχολεί.

4. Καλέστε τα 4 Μεγάλα Πνεύματα Τοτέμ : τον Αετό, την Αρκούδα, το Κογιότ και το Βουβάλι.
Πείτε :
"Μεγάλε Αετέ, στάσου εμπρός μου και άπλωσε τα φτερά σου γύρω μου. Προστάτεψέ με."
"Μεγάλη Αρκούδα, στάσου πίσω μου και με τα κοφτερά σου νύχια φύλαγε την πλάτη μου από οτιδήποτε αρνητικό προσπαθήσει να μου επιτεθεί πισώπλατα."
"Μεγάλο Κογιότ, στάσου στα δεξιά μου και προστάτεψέ με με την κοφτερή σου εξυπνάδα προειδοποιόντας με όταν κάτι επικίνδυνο ζυγώνει."
"Μεγάλο Βουβάλι, στάσου στα αριστερά μου και προστάτεψέ με με το μεγάλο σου μέγεθος."

5. Οραματιστείτε έντονα τα 4 Τοτέμ Φύλακες να σας περικυκλώνουν και να σας προστεύουν.

6. Ξαναπιάστε το smudge stick και καθαρίστε τα chakra σας : καπνίστε τα σημεία του σώματός σας στα οποία αντιστοιχούν τα 7 chakras και μετά γύρω από όλο το σώμα σας.

7. Ευχαριστήστε τα Τοτέμ Φύλακες και ζητήστε τους να σας προσφέρουν την προστασία τους για όσο διάστημα χρειάζεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου