Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2013

Τέσσερις "Μαγικές" Περιπτώσεις - Παραδείγματα

Σήμερα, μετά από κάποιες συζητήσεις που είχα χτες με διάφορα άτομα που μιλήσαμε στο τηλέφωνο και μου ζητούσαν διάφορα πράγματα που ήθελαν να κάνουν, θα ήθελα να σας εξηγήσω με λίγα λόγια τον τρόπο σκέψης μου και πώς λειτουργώ εγώ σαν μάγισσα.
Έτσι, ίσως σας βάλω σε σκέψεις σχετικά με τους τρόπους που κάποιοι θέλετε να επιλύσετε τα προβλήματά σας χρησιμοποιώντας μαγικές ενέργειες.
Δείτε το σαν μια παρένθεση, αλλά κατά την γνώμη μου, αρκετά σημαντική.
Θα σας δώσω τέσσερα παραδείγματα, τρία προς αποφυγή και ένα προς μίμηση.


ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ Νο 1
Κάποτε λοιπόν, μίλησα με μια κοπέλα που ήθελε να κάνει κάποιον να την προσέξει και να κάνει το πρώτο βήμα. Καλά ως εδώ.
Φυσικά, το πρώτο που ρωτάω (να το ξέρετε κιόλας) είναι αν το άτομο αυτό έχει δείξει έστω και λίγο ενδιαφέρον.
Προσωπικά, δεν αναλαμβάνω, και έχω πολλές φορές απορρίψει μελλοντικές "πελάτισσες", όταν μου ζητούν να τους δώσω κάτι για να κάνουν κάποιον να τις ερωτευτούν.
Είναι χαμένη υπόθεση από χέρι και σίγουρα μια τέτοια διεργασία θα σας "χαρίσει" αρκετό κακό κάρμα, να είστε σίγουρες.
Το εξηγώ έτσι ώστε όσοι από εδώ και πέρα επιμένουν ανένδοτοι να συνεχίζουν σε τέτοιες διεργασίες, τουλάχιστον να γνωρίζουν τις συνέπειες.

Αφού λοιπόν μου είπε πως κάτι υπάρχει, της είπα πως αρχικά θα της πρότεινα να πάρει ένα προϊόν και να το ενεργοποιήσει για αυτό το άτομο και αν δείξει έστω και λίγο περισσότερο ενδιαφέρον από ότι πριν, τότε μόνο θα προχωρούσαμε. Διαφορετικά, αν συνέχιζαν απλά να λένε ένα γεια, δεν είχε νόημα να συνεχίσει.
Μετά, άρχισε να μου λέει ότι αντιμετώπιζε πολλά άλλα προβλήματα υγείας αλλά και προσωπικών σχέσεων αλλά πίστευε πως αν έκανε σχέση με τον συγκεκριμένο άντρα, θα τα έλυνε.
...........
Της εξήγησα με πολύ απλά λόγια : Όταν έχουμε ένα βρώμικο πάτωμα και θέλουμε να στρώσουμε ένα καινούριο όμορφο χαλί χωρίς να καθαρίσουμε πρώτα το πάτωμα, είναι 99% σίγουρο ότι κάποια στιγμή θα βρωμίσουμε και το καθαρό χαλί....
Σας παρακαλώ αυτό να το έχετε πάντα υπόψη σας. Πρώτα λύνουμε τα προβλήματά μας, έστω κάποια από αυτά και μετά ζητάμε από το Σύμπαν να μας φέρει κάτι νέο και όμορφο. Διαφορετικά, το Σύμπαν ναι μεν μπορεί να σας το φέρει χωρίς να έχετε "καθαρίσει", αλλά είναι αποδεδειγμένο ότι και αυτό το νέο θα έχει άδοξο τέλος.

Φυσικά η κοπέλα το έκλεισε ευγενικά λέγοντάς μου ότι θα με ξαναπάρει άλλη μέρα αλλά ήξερα πολύ καλά ότι το να ζητήσεις από κάποιον να αρχίσει να φτιάχνει την ζωή του σιγά σιγά και υπομονετικά ήταν πολύ δύσκολο και σίγουρα θα κατέληγε να ψάχνει τις γρήγορες λύσεις.
Έτσι, δεν ξαναμιλήσαμε ποτέ.

Δίδαγμα και συμβουλή ιστορίας : Μην βιάζεστε και μην κάνετε "ατσούμπαλες" κινήσεις όταν θέλετε να χρησιμοποιήσετε μαγεία. Η μαγεία είναι Τέχνη.
Για προσπαθήστε να ζωγραφίσετε ένα αριστούργημα μέσα σε 1 μέρα και δείτε αν θα τα καταφέρετε. Τα μεγάλα έργα τέχνης έγιναν μέσα σε χρόνια.
Θέλετε να κάνετε την ζωή σας έναν πανέμορφο πίνακα ή θα είστε ευχαριστημένοι με ένα απλό και γρήγορο σκίτσο;


ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ Νο 2
Κάποια άλλη στιγμή λοιπόν, με πήρε μια κυρία και μου είπε πολύ σοβαρά ότι θέλει να κερδίσει το τζόκερ.
Δεν ήταν η μόνη, ειδικά στις μέρες μας έχω πολλές παρόμοιες απαιτήσεις, στις οποίες χαριτωμένα απαντώ πως αν ήταν τόσο εύκολο θα είχα κερδίσει κι εγώ 2-3 και θα δούλευα από χόμπυ!
(Αρκετοί βέβαια δεν βρίσκουν αυτή την απάντησή μου αστεία.....)
Αρχίζω λοιπόν την συζήτηση με την κυρία για να την ψυχολογήσω και να καταλάβω τί ακριβώς ήταν αυτό που της έλειπε τελικά.
Να ξέρετε, όταν κάποιος νομίζει ότι θα λύσει όλα του τα προβλήματα κερδίζοντας ένα λαχείο, κάτι άλλο του λείπει από την ζωή του και χρειάζεται τόσο πολύ τα χρήματα.

Ανακαλύπτω λοιπόν πως ήταν μια κυρία σε μια εργασία με μεγάλο κύρος, μεσήλικη, χωρίς σχέση ή κοινωνικές επαφές που ζούσε μόνη της σε ένα πολύ μεγάλο και οικονομικά άνετο σπίτι.
Άρα στην ουσία, τα λεφτά δεν τα χρειάζεται για επιβίωση.
Της δίνω λοιπόν κάποια προϊόντα (πάντα λίγα σε αριθμό, δεν μ'αρέσει να φορτώνω τους άλλους γιατί ξέρω ότι θα μπερδευτούν αργά η γρήγορα) που κρίνω εγώ πως θα την βοηθήσουν να γεμίσει άλλους τομείς της ζωής της.

Με παίρνει λοιπόν μετά από μια εβδομάδα και μου λέει : "Λοιπόν κυρία Μαρία, έπαιξα τζόκερ και δεν κέρδισα τίποτα, τί έχεις να πεις γι'αυτό;;"
Την ρωτάω εγώ : "Ωραία, δεν κερδίσατε το Τζόκερ. Πείτε μου όμως, την εβδομάδα αυτή, δεν είδατε καμμία θετική αλλαγή στην ζωή σας;"
Απάντηση : "Ε.... Ναι.... Κάτι είδα η αλήθεια είναι.... Οι συνάδελφοί μου που δεν είχαμε ποτέ σχέσεις με κάλεσαν να βγούμε όλοι μαζί, και στην δουλειά μου είχα μια επιτυχία.... Α, και γνώρισαν και έναν κύριο εκεί που κατέβαινα την Πανεπιστημίου και μου ζήτησε να πάμε να πιούμε έναν καφέ!!"
........
"Μα καλά" της λέω εγώ, "αυτά που μόλις μου είπατε είναι 3 τζόκερ από μόνα τους! Θα έπρεπε να πετούσατε στα σύννεφα, γιατί δεν είστε ευχαριστημένη;;"
"Μα.... Δεν κέρδισα το τζόκερ...!!!!"

Με την τελευταία της απάντηση χαμογέλασα με λίγο πικρία σκεπτόμενη πως η αχαριστία είναι η μεγαλύτερη βλασφημία προς τις ενέργειες και το Σύμπαν.
Με την κυρία δεν ξαναμιλήσαμε (μιας και ΔΕΝ κέρδισε τελικά το τζόκερ, άρα αυτό με κάνει αμέσως αναξιόπιστη στην δουλειά μου) αλλά είμαι σχεδόν σίγουρη ότι το Σύμπαν της έχει πάρει πίσω και αυτά τα τόσο σημαντικά δώρα που αποφάσισε να της χαρίσει και έχει γυρίσει πίσω στην παλιά της ζωή....

Δίδαγμα και Συμβουλή Ιστορίας : Μην είστε αχάριστοι.
Μπορεί να κάνετε μια διεργασία για να αποκτήσετε κάτι αλλά το Σύμπαν να αποφασίσει αυτό το κάτι να σας το δώσει με διαφορετικό τρόπο.
Αποδεχτείτε το, ευχαριστήστε τις Δυνάμεις και νιώστε ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟΙ που εισακούστηκαν οι ευχές σας και σας δόθηκαν κάποιες ευκαιρίες. Είναι ΔΩΡΟ.
Είναι σαν να έρθει κάποιος, να σας γεμίσει όμορφα δώρα και εσείς να του πείτε "Μα δεν μου έφερες αυτό που ήθελα". Είναι ΑΓΕΝΕΣ και να είστε σίγουροι πως αυτός ο κάποιος δεν πρόκειται ποτέ να σας φέρει ξανά ούτε οδοντογλυφίδα για δώρο.
Εγγυημένα.


ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΑΠΟΦΥΓΗ Νο 3
Πολύ σημαντικό παράδειγμα αυτό το τρίτο που σας φυλάω.
Και είναι σημαντικό γιατί κανονικά, ήμουν σίγουρη πως θα ήταν παράδειγμα προς μίμηση.
Αλλά ο άνθρωπος είναι τελικά περίεργο ον και πάντα σου επιφυλάσσει εκπλήξεις....

Αφορά μια κυρία, στα 60, που με πήρε τηλέφωνο και πολύ μαλακά και με πολύ αξιοπρέπεια, μου εξήγησε ότι έχει πολύ μεγάλο πρόβλημα με τον άντρα της.
Εκείνος, με μεγάλη θέση στα επαγγελματικά του, είχε εξωσυζυγική σχέση για πάνω από 10 χρόνια (με την ίδια γυναίκα) και γι'αυτό το λόγο δημιουργούσε πολλά άσχημα και βίαια περιστατικά στο σπίτι του και την γυναίκα του.


Όπως καταλαβαίνετε, η συγκεκριμένη υπόθεση ήταν αρκετά δύσκολη και το θέμα αρκετά λεπτό.

Παρόλα αυτά, η πολύ καλή και αξιόλογη αυτή κυρία, ακολούθησε τις συμβουλές μου πιστά και μέσα σε λίγους μήνες, οι αλλαγές και τα αποτελέσματα ήταν ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ.
Τόσο καταπληκτικά που η κυρία δεν πίστευε στα μάτια της και τα αυτιά της, όταν για πρώτη φορά μετά από 20 χρόνια, ο σύζυγός της της έκλεισε ταξίδι έκπληξη για να περάσουν λίγο χρόνο μαζί (ναι, τόσο μεγάλη διαφορά, καλά διαβάσατε).

Και μέχρι εδώ... όλα καλά.
Εκεί είναι που έγινε η έκπληξη.
Με πήρε λοιπόν η ίδια κυρία μετά από κάποιες εβδομάδες και μου ζήτησε κάτι πολύ απογοητευτικό.
Αυτή τη φορά, ήθελε να της δώσω κάτι για να κάνει κακό στην άλλη γυναίκα που της είχε δημιουργήσει τόσο μεγάλα προβλήματα στην ζωή της.
Σαν άνθρωπινη ψυχολογία πραγματικά την καταλαβαίνω.
Σαν μαγεία, ήταν από τα μεγαλύτερα φάουλ.


Φυσικά, εγώ αρνήθηκα ευγενικά και προσπάθησα να την πείσω πως εφόσον είχαν αλλάξει πλέον τα πράγματα προς το καλύτερο για την οικογένειά της, έπρεπε να εστιαστεί εκεί και να αφήσει πίσω την πικρία και το παρελθόν, γιατί μόνο σαν δηλητήριο θα ενεργούσε.
Εκείνη επέμενε, δυστυχώς, εγώ αρνιόμουν και δεν ξαναμιλήσαμε ποτέ από τότε.


Θέλω να ελπίζω ότι δεν απευθύνθηκε αλλού και ότι έστω και την τελευταία στιγμή θα θυμήθηκε αυτά που της είπα.
Πραγματικά το ελπίζω.

Δίδαγμα και συμβουλή ιστορίας : Δεν υπάρχει μεγαλύτερη απογοήτευση για το Σύμπαν και τις Φωτεινές Μαγικές Δυνάμεις να σου έχουν δώσει τόσο όμορφα δώρα και εσύ να επιλέγεις να γεμίσεις αρνητικότητα και σκοτάδι αντί να τα εκμεταλλευτείς στο έπακρο.
Ξέρω ότι καμμιά φορά, ειδικά όταν κάποιος μας έχει κάνει πολύ κακό, πέφτουμε στην εύκολη παγίδα της εκδίκησης και της κακίας. 

Αφήστε το άτομο πίσω σας, αν έχει κάνει κακό σε οποιονδήποτε να είστε σίγουροι ότι κάποια στιγμή θα το πληρώσει με κάποιο τρόπο.
Αλλά αυτός ο τρόπος δεν ΠΡΕΠΕΙ να προέρχεται από το χέρι σας.



ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΠΡΟΣ ΜΙΜΗΣΗ Νο. 4

Και φτάσαμε στο καλό μας παράδειγμα.
Δύσκολη περίπτωση, ΠΟΛΥ.

Εκείνη μια γυναίκα στα 40 που από τον καιρό που είχε παντρευτεί, όλα πήγαιναν τόσο χάλια όσο δεν μπορείτε να φανταστείτε.

Ήρθε σε μένα σαν τελευταία ελπίδα μήπως μπορούσαμε να αλλάξουμε κάτι.
Αποφάσισα να βοηθήσω γιατί είδα κάτι σε αυτή τη γυναίκα πολύ δυνατό : Πίστη μέχρι εκεί που δεν πάει. Πίστη ότι όλα θα πάνε καλά. Κάποια μέρα.


Ανακαλύψαμε ότι είχε προηγηθεί μαύρη μαγεία από την οικογένεια του άντρα της για εκείνη, εκείνον και τα παιδιά τους.
Όσοι με ξέρετε, γνωρίζετε πως δύσκολα λέω σε κάποιον ότι του έχουν κάνει μάγια και δεσίματα, πρώτα ψάχνω να βρω άλλες αιτίες που το άτομο αδυνατεί να αναγνωρίσει.
Αλλά εδώ υπήρχαν σίγουρα σημάδια.

Ξεκινήσαμε σιγά σιγά καθαρισμούς με αγνά και φωτεινά υλικά.
Το επισημαίνω γιατί έχω ακούσει κάτι τρελλά πράγματα που χρησιμοποιούν για να κάνουν λυσίματα, μαύρα υλικά, αρνητικά που δεν θέλω να ονοματίσω καν.
Είναι δυνατόν βρε παιδιά; Πας να λύσεις και να πολεμίσεις κάτι σκοτεινό με σκοτεινά υλικά;
Πείτε ότι έχουμε δύο δωμάτια που επικοινωνούν μεταξύ τους με μια πόρτα.
Αν ανοίξεις την πόρτα και επικρατεί σκοτάδι και στα δύο δωμάτια, θα υπάρξει καμμία αλλαγή;
Όχι.
Για να υπάρξει αλλαγή, πρέπει το ένα δωμάτιο να έχει Φως το οποίο πάντα εισχωρεί και σπάει το σκοτάδι. Ποτέ το αντίθετο.


Έτσι, με αγνά υλικά της Φύσης και προσευχές, κάναμε τα λυσίματά μας.
Όταν βλέπαμε λίγο καλυτέρευση και Φως, κάναμε και διεργασίες για να ανοίξουν πάλι οι πόρτες, να σπάσουν τα δεσμά και να έρθει αφθονία, πλούτος και αγάπη.
Μάλιστα, πολύ αστεία λέγαμε πως αν ποτέ χρειαστεί να αλλάξει πόρτα στο σπίτι της και την έπαιρνε κάποιος φτωχότερος για να την βάλει στο σπίτι του, θα γινόταν πλούσιος μέσα σε λίγες μέρες, μιας και η πόρτα ήταν κυριολεκτικά ποτισμένη με έλαια και spray πλούτου!


Όλη αυτή τη αργή διαδικασία την συνεχίσαμε για 5 ολόκληρα χρόνια.
Καλά διαβάσατε.
Υπήρχε μαγεία για σοβαρές αρρώστειες, τρέλλα, φτώχια, δεσίματα γάμου. Απ'όλα είχε ο μπαξές.

Δύσκολες περιπτώσεις.

Το αποτέλεσμα; Φέτος, μετά από τόσα χρόνια, ΟΛΑ μα ΟΛΑ έχουν αλλάξει τόσο πολύ που ακόμη κι εγώ δυσκολεύομαι να το πιστέψω!!
Επαγγελματικές επιτυχίες, υγεία. θεραπεία, αγάπη, αφθονία, τύχη, ΟΛΑ ήρθαν μαζί σαν βόμβα φωτός και έσκασε μέσα στο σπίτι τους!

Πολύ λίγα ίχνη από τα αρνητικά μάγια υπάρχουν, τα οποία αντιμετωπίζονται πλέον και με ένα λιβάνι.
Σε αντίθεση με αυτούς που τα έκαναν, που σαν φυσική διαδικασία, όλα γύρισαν πίσω σε αυτούς επί τρία (χωρίς φυσικά να το ζητήσουμε εμείς, δεν ήταν αυτό το ζητούμενό μας).


Η ίδια η κυρία μου ζήτησε να πω την ιστορία της γιατί ήθελε πραγματικά μέσα από την καρδιά της να πει σε όλους πόσο πολύ μπορούν να αλλάξουν τα πράγματα όταν υπάρχει καλή θέληση, πίστη, αισιοδοξία και κυρίως, καλή καθοδήγηση.
Την ευχαριστώ πολύ για την αγάπη της και πραγματικά είναι από τις περιπτώσεις που χαίρομαι πολύ να ακούω νέα της.

Δίδαγμα και Συμβουλή Ιστορίας : Η Πίστη σας και η Ενέργειά σας είναι τα δυνατότερα όπλα σας.
Να το θυμάστε αυτό όποτε κάνετε μια μαγική διεργασία. Και επίσης, να έχετε ΥΠΟΜΟΝΗ και ΘΕΛΗΣΗ. Δεν είναι ανάγκη να αγοράζετε εκατοντάδες προϊόντα για να κάνετε μια διεργασία, μπορείτε να έχετε ένα απλό μαγικό έλαιο και να το φοράτε μέχρι να σας γίνει αυτό που θέλετε.


Ελπίζω όσοι διαβάσατε αυτό το άρθρο μου να "πήρατε" κάτι θετικό και να σας βοηθήσει στον τρόπο που σκέφτεστε και πράττετε από εδώ και πέρα.
Επίσης, μιας και μου δίνεται έτσι η ευκαιρία, θέλω να ευχαριστήσω όλους εσάς που μου δείχνετε εμπιστοσύνη τόσα χρόνια και φτιάχνουμε αυτές τις Φωτεινές εμπειρίες μαζί.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου